Khamis, 28 Julai 2011

Kes perasan

Pada satu petang,seorang gadis cantik menaiki keretapi yg sangat sesak.utk seketika,semua yg ada di dalam keretapi tersebut memandang gadis itu.Tambahan pula gayanya yg lemah lembut dan wajah yg manis,kebanyakan lelaki memandangnya tanpa berkelip termasuklah seorang pemuda .Pemuda tersebut lantas bangun tetapi dengan pantas gadis itu menghalangnya"Terimakasih.Tapi,saya lebih suka berdiri.Awakduduklah."Pemuda tersebut kehairanan terpaksa duduk kerana laluannya dihalang gadis itu.Sekali lagi pemuda tersebutbingkas bangun dan seperti tadi,dia tetap dihalang."Tak perlu nak susah-susah.Bukankah saya kata,awak duduk saja."Dek kerana tidak tahan lagi ,pemuda tersebut membalas,"Saya peduli apa awak suka duduk atau berdiri.Saya nak turunlah.Sebab awak saya sudah terlepas dua buah stesen.Perasan betul!".
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...